جمعه ۰۹ شهریور ۰۳

چگونه مي توان حيوانات خانگي خود را كه در طول محاصره كروناويروس اشغال كرده اند حفظ كرد

ديجي جاب digijob مركز ارائه خدمات آموزشي در زمينه بازاريابي و ديجيتال ماركتينگ حرفه اي و بررسي انواع كسب و كار ها از نظر سئو سايت

چگونه مي توان حيوانات خانگي خود را كه در طول محاصره كروناويروس اشغال كرده اند حفظ كرد

۳۵ بازديد

به گزارش ديجي جاب محدوديت هاي فعلي ، مانند فاصله فيزيكي و قفل شدن به دليل بيماري همه گير COVID-19 ، تأثير زيادي بر انسان و حيوانات دارد. بسياري از حيوانات خانگي متوجه مي شوند كه برنامه روزانه آنها ناگهان تغيير كرده و صاحبان آنها به جاي كار در خانه هستند.

گرچه اين مي تواند يك زمان اضطراب آور براي همه باشد ، اما مهم است كه چيزها را مثبت ببينيم و از اين فرصت به عنوان فرصتي براي انجام كارهايي استفاده كنيم كه ممكن است معمولاً وقت آن را نداشته باشيم. يكي از آنها صرف وقت بيشتر با حيوانات خانگي ما است ، به خصوص اگر آنها بيشتر از حد معمول در داخل خانه نگهداري شوند.

براي كمك به كمي آسان تر كردن كارها ، ما ايده هايي را در مورد نحوه اشغال حيوانات خانگي جمع آوري كرده ايم. در اينجا چند ايده براي مشغول نگه داشتن حيوانات خانگي وجود دارد:

سگ ها
گربه ها
حيوانات كوچك
سگ ها

بازي هاي جستجو: پنهان كردن برخي از خوراكي ها و وسايل بازي در اطراف خانه چيزي شبيه شكار لاشخور براي سگ شما ايجاد مي كند. او مي تواند از حواس خود استفاده كرده و اين پاداش ها را پيدا كند ، به محض اينكه مخفيگاه شما را پيدا كند. فقط مطمئن شويد كه فقط مقادير كمي از غذاهاي خوشمزه را پنهان مي كنيد ، مراقب باشيد بيش از ميزان كالري توصيه شده نباشد.


بازي پوسته (معروف به سحر و جادو براي سگ ها): سه فنجان پلاستيكي را به صورت وارونه روي زمين قرار دهيد و يك زيرانداز را زير يكي از فنجان ها پنهان كنيد.

در حالي كه سگ شما حركات را تماشا مي كند ، فنجان ها را به دور يكديگر حركت دهيد. سپس ببينيد آيا او مي تواند جام را با پاداش خود پيدا كند.


خوراكي هاي منجمد: منبع ديگر تفريح ​​و سرگرمي. شما فقط بايد مقداري غذا يا خوراكي را در ظرف بستني قرار دهيد ، آن را پر از آب كرده و منجمد كنيد.

حيوان خانگي شما در انتظار ذوب شدن يخ بسيار سرگرم خواهد شد و سورپرايز خوشمزه اي را براي لذت بردن از او نشان مي دهد.


جويدن: يك رفتار طبيعي براي سگ ها است و جويدن هايي مانند كنگ مي تواند سگ شما را ساعت ها مشغول كند و همچنين به حفظ بهداشت دندان سگ كمك كند.


دستورات اساسي را بياموزيد: آيا او از قبل دستورات مهمي مانند "نشستن" ، "ماندن" ، "بيا" را مي داند؟ اكنون زمان آن است كه برخي ساعات آموزش مبتني بر پاداش را انجام دهيد. مي توانيد آن را با آموزش كليك كليك كنيد: اطلاعات بيشتر در اينجا!


نام ها را بياموزيد: به اسباب بازي ها اسامي بدهيد و از سگ خود بخواهيد "عروسك خراطي" ، "توپ" يا "دالي" را بياورد و آنها را در يك جعبه قرار دهد.


مرتب سازي: براي لذت كودكان بسيار ، به سگ خود آموزش دهيد تا اسباب بازي هاي خود را نيز ترجيحاً در يك جعبه كنار بگذارد.


گربه ها


چابكي: از استعدادهاي خودتان براي ايجاد دوره هاي چابكي براي دوستان گربه اي خود استفاده كنيد. در اينترنت پيشنهادهاي زيادي براي دوره هايي وجود دارد كه ديوار را به سقف مي كشاند و دوباره پايين مي آيد.


بازي هاي ماهيگيري: مقداري رشته را به نوعي ميله ماهيگيري تبديل كنيد. ساچمه اي را در انتهاي آن تعمير كنيد و سپس آن را از طريق اتاق بچرخانيد. گربه شما عاشق تعقيب آن خواهد بود!


آموزش كليكر: با آموزش كليكر مي توانيد چيزهاي زيادي به گربه خود بياموزيد. سعي كنيد چند ترفند مانند "بيا" و "پنج عالي" را به او بياموزيد. بيشتر اينجا!


بازي با توپ: پرتاب يك توپ پران به ديوار ، گربه شما را ساعت ها در تلاش براي گرفتن آن مشغول خواهد كرد.


بازي مشعل: با استفاده از يك مشعل يك نقطه نوراني را در اطراف اتاق ايجاد كنيد و اجازه دهيد گربه شما علاقه خود را براي "شكار" آن به خود جلب كند.


حيوانات كوچك


اسباب بازي هاي خودتان براي حيوانات خانگي خود انجام دهيد: فقط به كمي تخيل نياز داريد. فيلم DIY توسط FOUR PAWS ايده هايي به شما مي دهد. فيلم را اينجا ببينيد: www.youtu.be/G30II7-Ll0M!
دوره هاي انسداد: با استفاده از چند جعبه كوچك با ارتفاع مختلف و حاوي خوراكي هايي در بالاي آن ، يك دوره مانع كوچك و ايمن بسازيد تا حيوان خانگي شما همچنان در جستجوي خوراكي ها باشد.


پنهان كاري و جستجو: اگر انگيزه يافتن خوراكي هاي خوراكي باشد ، اين بازي خوب كار مي كند. فقط كافي است چند ميان وعده سالم در اطراف اتاق پخش كنيد تا حيوان خانگي شما آن را پيدا كند. نكته: ممكن است در ابتدا به كمك نياز داشته باشند!


بازي شكار: يك تكه سيب را به يك روبان محكم گره بزنيد و آن را از طريق اتاق بكشيد تا حيوان خانگي شما ميوه را "شكار" كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.